盛情点击

Wednesday, May 11, 2011

Mahatir的成就

以下是从Niamah网站转来的,为了表示本假博士支持一个番薯,所以我一定要有谷歌来翻译:

======》

我感到无聊等待着人们的到来午餐会议所以,我环顾四周,发现一本杂志,马哈蒂尔博士在封面上的照片。而像这么多的马来西亚人,我做了接下来的事情打开的杂志,看看有什么博士M的最多里面有一个多页的文章,并与资深政治家的采访。没有什么新的或可笑的,我想。接着在一块,我注意到,作者已做了马哈蒂尔的'成果'上市,名为马哈蒂尔遗产“结束我的阅读使我掉下来的椅子笑。说实话,如果我是医生心肌梗塞真的会被打乱,这样的名单打印出来。看一看吧,看看你认为它很有趣。在一个具有讽刺意味的​​一种方式


马哈蒂尔遗产: -


2020年远景规划
全国汽车制造商,质子
双子
南北高速公路
多媒体超级走廊
普特拉贾亚
吉隆坡国际机场
雪邦国际赛道
巴昆水坝
浮罗交怡发展
马来西亚Boleh


南北高速公路行驶有点这使更多的马来西亚人方便,其他是否有什么值得骄傲的搞笑,对不对


该作者说得对,除了南北大道,颠马实在没有什么值得自豪的,全部都是劳民伤财,尤其是Proton,对大马的经济影响更是无远弗届的烂!

好了,为了避免你们晕倒,原文如下:

I was feeling bored while waiting for people to arrive for a lunch meeting. So I looked around and found a magazine which had a photo of Dr. Mahathir on the cover. And like so many Malaysians I did the next thing which was to open the magazine to see what Dr. M was up to. Inside there was a multi-paged article and interview with the senior statesman. Nothing new or funny about that I suppose. Then towards the end of the piece I noticed that the writer had done a listing of Dr. Mahathir's 'achievements' and titled it "Dr. Mahathir's Legacies". What I read made me fall off the chair laughing. Truth be told if I was Dr. M I would really be upset that such a list was printed. Take a look and see if you think it is funny. In a ironic kind of way.


Dr. Mahathir's Legacies:-


Vision 2020
National Car manufacturer, Proton
Petronas Twin Towers
North-South Expressway
Multimedia Super Corridor
Putrajaya
Kuala Lumpur International Airport
Sepang International Circuit
Bakun Dam
Langkawi's Development
Malaysia Boleh


Other than the North-South Expressway which made travelling a bit more convenient for Malaysians, does the man have anything to be proud of? Funny, right?

7 comments:

Cinn said...

我从每想国要买他的书,已经付出了那么多在他们身上了何必又要让他临死又赚到我们的版权费呢?

亚洲飞鹰 said...

对,只有猪才会买他的书。。

安东尼 said...

我比较喜欢买老夫子的漫画来看。
你叫我买老马出版的书,sorry,I have no money.

人生不过如此-沈兴.sim Heng.(1963)。 said...

这只癫吗可本事咯!当自己是神,在她的眼里他最本事了!看到他要吐!!!不知廉耻的家伙!!!

大佬 said...

M计划,嘛嘛帝为沙巴流下的遗产。

Anonymous said...

M's books , 35sen sekilo !!

Anonymous said...

李光耀回忆录比较值得看吧。。。